marți, 27 noiembrie 2012

Două jurnale. Miercuri.

Crin:
06:30
Mă trezesc într-un cor de păsărele vesele. Am să chem odată un ornitolog să facă un studiu despre speciile de păsări din parcul Cotroceniului.(am înțeles de la personal că înainte, pe vremea dictatorului, n-au auzit niciodată păsările ciripind)
07:30 Avem mult de lucru azi și la partid și în coaliție așa că mă grăbesc să ies. Ras îmbrăcat, sar peste micul dejun și din fugă pescuiesc doar un măr din fructiera de pe hol. Am să-l mănânc pe mașină.
13:00
Of sunt frânt. Am ajuns de 5 minute și-mi trag sufletul consemnând cu toată indignarea de care pot fi capabil, faptul că dictatorul în ultimile lui zvâcniri a încercat să-l aresteze azi pe președintele CJ Arges, domnul Nicolescu. Brav bărbat. Gospodar și iubit de toți cetățenii județului. Ori asta se pare că nu este pe placul forțelor oculte, obscurantiste, din acestă țară. Ei lasă că duminica asta se va încheia totul. Are să vadă tiranul că poporul, acest brav popor care nu s-a lăsat călcat în picioare niciodată, îi va spune și lui: DE AJUNS! NU MAI AVEM NEVOIE DE TINE și de metodele tale perfide de asuprire. 
Uf, gata, m-am liniștit. Am fot întotdeauna un om rezonabil, de cuvânt. Nu sunt nici ranchiunos în situațiile care mă privesc personal. Dar niciodată n-am putut să stau cu mâinile în sân, când mi-am văzut poporul asuprit sau nedreptățit.    
*********************************************************************************
Nea Pandele:
07:00
Ajung la serviciu odihnit(cum demult nu mi s-a mai întâmplat). Beau cafeaua jos în kicineta personalului de la demisol. Aici cu geamu deschis putem fuma. Damian intră și-mi povestește ultimile bârfe. Cică e șucăr mare. Baștanu (dom Profesor Felix) s-a enervat ieri și-n mijlocul partuzei l-a sunat pe ăsta că ce face? Îi sabotează veniturile? Că dacă el nu mai are...de unde-i dă și lui? A luat-o pe Cruduța și pe cealaltă, și astea de la 12 noaptea intrau la Capatos în emisiune. A trebuit ăla săracu să improvizeze. Au machiat și dezbrăcat o fată mai comestibilă din regie, și l-au rujat și epilat în direct pe Stoian. Se pregăteau să-i facă și o clismă când a sosit Mizil pleaznă de la o cumetrie și  le-a salvat ăsta emisiunea.   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu