miercuri, 24 februarie 2010

taxi

Si deci vorbim la telefon.
- Până`n centru va rog-aud in receptor cu un glas si șmecher si mieros.
- A bun. Te-ai urcat intr-o taximetrista. Nici pe drum drept nu poți fi fără.
Râde, si incurcat imi spune :

- hai schimba.(subiectul banuiesc)
- Bașca ca unde naiba ai fost daca"pana`n centru". Ai fost iar in mahalale. Da` zi drept. Cât are ?30 !?
Se incurcă. Nu știe ce sa raspunda, si imi debitează prostii.
- Hai mă. Schimba urechea si zi. Peste ?!
- Nuuu sub sub, intră in joc pana la urma.
- Misto ?

- 8,5; i-as dedica o dupa-masa de chestii porcoase.
Aud miscare si o voce de femeie dupa asta in microfon.
- Porcule. M-a dat jos, imi spune.
De ce mai, n-a fost multumita de notă ?
.......... mai imi spune ceva.
- Ti-am zis mă ca femeile nu sunt bune soferite, lasă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu